dimecres, 9 de desembre del 2009

Rudolph... una història singular...

...Doncs ja fa dies que ho prometia i encara no us ho havia fet arribar!.
Aquí teniu els dibuixos que expliquen la història de Rudolph, el ren del nas vermell i brillant que resultarà ser el més important de tots els rens: el que estirarà i guiarà la carrossa de Santa Claus la nit de Nadal.
La diferència ens enriqueix... i és el que fa que cada un de nosaltres sigui especial i únic... no ho oblideu mai. ;)

El tema de Rudolph (que va ser creat al voltant del 1950), el canta la coral de l'escola, i serà un dels ingredients del concert de Nadal.
Esper que gaudiu dels dibuixos, que tot i que estan en anglès, segur que comprendreu perfectament.
Avanti!


12 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,,,,Jerooo


Som na Sandra de 4rta que xulo el video.Doncs segur que ho faran benissim els de coral al concert de Nadal.

ADEU UN PETO!!

GUSTAVO ha dit...

HOLA JERO EL VIDEO DE RUDOLPH RUBRINASUS ME HA GUSTAT MOLT.ME HA AGRADAT APUNTARME A CORAL.ABANS TENIES 2 NINS A CORAL I ARA TENS 14 NINS



UN PETO

GUSTAVO

Ariadna Flaquer ha dit...

Hola Jero!! A jo tambe m'ha agradat molt el video sobre tot m'ha fet molta gracia cuan en Rudolph apaga el llum i se l'encen el nas jaja adeu una peto

Ariadna Flaquer ha dit...

Hola Jero!! m'agrada moltissim aquest video com l'altre vegada que t'ho vaig dir. I per cert en el dismey chanel vaig veure que sortia aquest video i em vaig acordar de tu, i de tota la classe en especial a els de coral.
Bueno adeu un peto ben gros.

Marrameua ha dit...

Hola a tots i totes!
Ja m'agrada que us agradi el video. Heu entès la història?

Sí... la veritat és que la coral ho fa molt bé... s'esforça!.

Fins prest.

Anònim ha dit...

HOLA JERO!!
QUE CHULIS QUE SON LO VIDEOS,
ME GUSTA MUCHO EL VIDEO DE LOS CABALLOS MUSICALES,CREO QUE LA RESPUESTA DE LA PREGUNTA ES:
¡¡¡¡¡¡¡¡HUY SI ARA NO ME ACUERDO,PERO TE JURO QUE LO TENGO EN LA PUNTA DE LA LENGUA!!!!!!!!
MARIA DE 4B

Marrameua ha dit...

Hola Maria!
Me n'alegro de què t'agradin els videos. :)
Jajajaja... no pateixis, quan ho recordis, m'ho dius, que jo seré per aquí.

Fins prest!

marina ha dit...

hola jero soc na marina de 4rtA tinc un joc que sanomena ''FINAL FANTASY''i mencanta la vande sonora per que el meu germa mhavia dit que estavas cherrant daixo de sa banda sonora de ''FINAL FANTASY'' UN PETO¡¡^^ MARINA

Marrameua ha dit...

Hola Marina! Com estàs?
Siií! Avui ha sortit a classe el tema d'algunes bandes sonores d'alguns jocs, i Final Fantasy és un d'ells.
Té una banda sonora boníssima.

Trobo fantàstic que tengueu les orelles a punt quan jugau, i no només els ulls i el comandament de la consola.

Fins prest guapa!

marina ha dit...

bones,jero soc na marina el meu germa i yo som un viciats al ''FINAL FANTASY''siii¡¡ la vanda sonora es bonnisima¡¡¡ i molt bonica

marina ha dit...

bones jero, soc na marina de 4rtA i siiii¡¡¡ la vanda sonora es bonssima¡¡¡del ''FINAL FANTASY''¡¡ TE UNS GRAFICS MAGNIFICS¡¡

Marrameua ha dit...

Hola Marina i Biel!
Com vos he dit... me n'alegro molt de què aprofiteu la part musical de tot allò que us envolta.

Fins prest!