divendres, 12 de febrer del 2010

Els Instruments de 6èB!

...I els resultats de la construcció d'instruments amb materials de reciclatge he de dir que són... espectaculars!. I vull fer arribar una vegada més la meva enhorabona a tots i totes les que ja heu acabat aquest treball. :)

A la classe de 6èB, han sortit uns instruments ben originals la gran majoria de percussió i algún de corda fregada. Aquí teniu un recull del vostres instruments... genials! :)



I aquí estàn els vostres petits conjunts instrumentals... m'ha encantat veure com us heu coordinat. :) I avui han lluït a la desfilada de Carnestoltes de meravella!. Fantàstic nins i nines... a seguir així! ;)



Més instruments de reciclatge pròximament...

13 comentaris:

Anònim ha dit...

hola jero soc en jorge de 6a m'agradat molt els instruments de 6b o an fet molt be xd :) adeuuuuuu


cuant posaras el nostro video,tinc moltes ganes de verlo :)

Marrameua ha dit...

Hola Jorge! Sí que és veritat que ho van fer molt bé!

Doncs la setmana que vé tendreu el vostre video, em falta per afegir algun instrument d'algun company teu que l'ha de dur el dilluns.

Que tenguis un bon cap de setmana Jorge! :)

Anònim ha dit...

per jo el mijo aestat elmeu i el segon ede cristia kebi... soc menuel el de6.b

Marrameua ha dit...

Hola Manu! El teu sona a autèntica pluja! Enhorabona pel teu èxit.

Fins prest!

cristina 6b ha dit...

gero magradat molt els nostros videos de 6b em estat molt be


de na cristina6b

Marrameua ha dit...

Hola Cristina!:)
Estàn beníssim!.

Fins prest!

Anònim ha dit...

una preguta Gero qui el grup que mes te a agradat? soc manuel 6b

Marrameua ha dit...

Hola Manu!
Doncs, tots els grups m'han agradat, amb alguns instruments punters a destacar sobre altres per la quantitat de feina implicada.

Això sí... les vostres agrupacions instrumentals... de les millors! :)

Ismael ha dit...

¡Quin talent tenen tots els nins de 6èB!
¡Manu, el vostre ritme es el que mes m'ha agradat, peró tots estan molt bé!

Anònim ha dit...

a sido una pasada total lo de star wars

Marrameua ha dit...

Oh! Tenim un comentari al blog d'un germà major d'un alumne de l'escola!
Tot un luxe... saber que el nostre blog és visitat per més gent. :)

Gràcies, estic d'acord amb tu Ismael, els nins de 6èB tenen moltíssim talent. :)

Gràcies per les teves aportacions.

Recordau signar comentaris.
Gràcies.

Anònim ha dit...

hola jero soc na tamara i m´hagradat molt aquest video perquels instruments son molt macos pero el que mes m´´ha agradat a sigut la guiterra

tamara de 4a

Marrameua ha dit...

Hola Tamara!!
M'agrada molt veure que aquest estiu has tengut un moment per entrar i comentar en el bloc de música.
Estic totalment d'acord amb tu... tots i totes van fer molt bona feina, i la guitarra... una passada!

Fins prest guapa!