dimecres, 13 de novembre del 2013

Les joguines, Les tres Bessones

Els quarts de Primària treballam la cançó de Les Joguines de Les Tres Bessones.  Els agrada moltíssim i ja estan endinsats dins la coreografia i les passes del xarleston. :)

Aquí teniu la lletra i també la música, perquè pogueu practicar des de casa...


LES JOGUINES
Les tres bessones



Ara recordem quan fem la carta als reis
demanam tots els regals que ens fan il·lusió,
un any esperant i quan arriba l'instant
com ens decebria que ens portàssin carbó!
Jo vull una nina, per mi vull un tren!
Porteu-me una cuina
plats i coberts!
Porteu-me una corda, discos i cassettes,
tots els nostres somnis en un full de paper.

Joguines, com m'agraden les joguines,
són un món fet a mida on les cases fan un pam.

I és tan divertit, quan tot és petit,
tan superpetit que no hi caben els grans (Bis).

Joguines, m'agrada regalar joguines,
                             encara que sembli mentida Santa Claus ens ha ensenyat:

Que no hi ha color perquè és molt millor,
donar calor per rebre només felicitat (Bis)

Joguines, com m'agraden les joguines,
joguines, m'agrada regalar joguines.
Joguines, com m'agraden les joguines,
joguines, m'agrada regalar joguines.

Joguines Oh! Oh! (x4)

Jo vull una nina, per mi vull un tren!
Porteu-me una cuina
plats i coberts!
Porteu-me una corda, discos i cassettes,
tots els nostres somnis en un full de paper.
Joguines, com m'agraden les joguines,
joguines, m'agrada regalar joguines.
Joguines, com m'agraden les joguines,
joguines, m'agrada regalar joguines.

1 comentari:

Unknown ha dit...

hola

tindries la base instrumental de la cançó de les joguines de les tres bessones?
gràcies
Laia