dimecres, 18 de novembre del 2009

Alguns videoclips dels spots...

Hola a tots i totes!
M'heu demanat més videoclips i jo us vaig dir que quan el repte estigués resolt.
Així que aquí els teniu: alguns dels videoclips dels spots.
N'he fet una petita sel·lecció, i tampoc posaré el primer, que és el Billie Jean perquè ja el teniu en un altre post.
Ja me direu quin video vos ha agradat més!!. Fixau-vos que cada un conta una història...

A gaudir novament de la música! :)






Sou capaços de reconèixer els temes en els spots? Ara sí que sí, eh? ;)

30 comentaris:

Anònim ha dit...

jero aquests videos son una pasada
m'encanta el de black or white

Anònim ha dit...

soc en jorge 6a

Sandra Gonzalez Nieto ha dit...

Que videos mes xulossszss

Ana ha dit...

Jero,soy Ana de 5eB.Estos videos son una pasada!!!El primero,que es el de Bad es muy chulo,el de black or white y el de Human Nature tambe.Adeuuuu!!!!!

Anònim ha dit...

m´han encantat son molt xules

Anònim ha dit...

se m´ha olblidat el nom soc kevin

Anònim ha dit...

ola jero soc na sonia de 5b m'agraden molt els videos son molt chulos magrada molt el primer adeuu¡

Anònim ha dit...

jero,soc na elena de 5b magradat molt els videos,jo soc una fan del adeuuuuuuuuuuuuuuuuuu¡

Anònim ha dit...

Bon dia Jero me agrada la idea que as tengut soc na Neus de 5ea

Anònim ha dit...

Hola jero soy darlin de 5eB como estas.Me ha gustado tu videoclip.

Anònim ha dit...

hola Jero soy Natalia de 5Aa el primero video es chulisimo as tenido una buena idea de hacer esta pagina adiosssssssssssssss!

Marrameua ha dit...

Hola!! Kevin, Sonia, Elena, Neus, Darlin i Natalia! Benvinguts!! :)

Sí Jorge... estic d'acord amb tú, el de Black or White a mí també m'agrada molt. :)

Anònim ha dit...

olax jero esta coacion me a gustado mucho , no podia escribir antes porque no podia , tu pagina mola mucho ,ojala q participe todos los profes a tambeien esta cancion es un poco triste soc en diego de 5B

Marrameua ha dit...

Hola Diego, me n'alegro de què t'agradi a tu també.

Marrameua ha dit...

Eps! Hi ha moltíssima gent que encara no m'ha dit quin video li agrada més...

Anònim ha dit...

ola jero me a gusta mucho estas canciones we are the world , dance moves michael jackson -spot y michael jackson pepsi commercial adeu soy jennifer de 6ªa

ariadna flaquer...;)!! ha dit...

HOLA JEROO!! M'encanten els videos son...UNA PASADAAAAAAAAAA!!!;)

Fins una altraaaa!!! ;)

Sandra Gonzalez Nieto ha dit...

Hola,,, Jero en puc dir l que mes m agrada?

Marrameua ha dit...

Naturalment Sandra.

Gràcies a tots i totes per la participació. :)

Sandra Gonzalez Nieto ha dit...

Ami la que mes me agrada es la primera de bad Nom sandra de 4ta

Marrameua ha dit...

Deixa-m'ho endevinar... per la coreografia!

Sandra Gonzalez Nieto ha dit...

Nooooo bueno si y no per la creografia y porque la anta molt be y me encanta la lettra.

adria bonet ha dit...

hola jero,el 1 video es el de bad el 2 black ore white el 3 video es eath song,adeu bon fin de semana.

Marrameua ha dit...

Sandra, o sigui, que t'agrada per tot! Beníssim. :)

Hola Ian, sí, aquests són els videos.
Bon cap de setmana per tu també.

Anònim ha dit...

hero soc na ANDREA DE 6B ME GUSTA MUCHO LA DE BLACK OR WITE ES MI PREFERIDA ADEU

Marrameua ha dit...

Hola Andrea!
A mí també m'agrada molt aquesta.

Fins demà!

Anònim ha dit...

a mi m agradat tots pero el qe ma agradat mes es el del parking el ultim donava molta pena




soc na loli de sise a

Marrameua ha dit...

Les imatges de l'últim són especialment emocionants.

Fins prest Loli.

Anònim ha dit...

Jero soy Aina de 6 A para mi la felicidad es estar en mi casa con el ordenador y con mi familia

Marrameua ha dit...

Hola Aina! :)
Molt bé aquesta aportació, però mira de posar-la baix el post titulat "Sobre la felicitat".
Per altra banda, intenta ser més concreta... què fas exactament amb l'ordinador? Cercar informació, contactar amb amics, escoltar música...

Fins prest!