dilluns, 9 de novembre del 2009

Si plou i fa sol, el món roda sol.

Fa uns quinze dies, amb el Primer Cicle de Primària vam anar de concert al teatre del poble d'Alaró. Just abans d'arribar als peus de la Serra de Tramuntana, un arc de Sant Martí ens va sortir a camí per donar-nos la benvinguda, i una vegada baixàrem de l'autocar, camina caminaràs arribàrem al teatre, on ens esperàven cinc afinadíssimes hostesses de vol, que ens van fer una passetjada per tot el món.
La mèdul·la musical del País Basc fins al Japó, passant per Israel, Brasil, Xile, Bolívia i Grècia entre d'altres és el que vam poder sentir en aquest viatge al·lucinant.

Després d'oferir aquest regal als nostres sentits, vam gaudir del ploble d'Alaró, amb la seva verdor i les seves muntanyes que guaiten sempre presents i magnífiques al parc de Son Tugores.

Aquí teniu un petit recull de la nostra experiència. Gràcies a tots i totes per la vostra participació! :)


Música del video: Hatari, Baby Elephant Walk de Henry Mancini.

Espectacle a càrrec de l'Escola de Música d'Ireneu Segarra.

2 comentaris:

Ariadna Flaquer ha dit...

Hola Jero!! M'agrada molt aquest video. Tu coneixes a na Zaira i a na Laura? yo si. Bueno m'hen vaig adeu un peto. a que se me olvida que m'ha dit na Sandra que no ha poigut deixar un comentari perque el volia deixar lo que pasa que la seva mara li va dir que apagas el ordinador i aquests dies no s'a enrrecordat bueno adeu

Anònim ha dit...

Hola,,,Jero.A mi tambre m'agrada el video,me agradaria anar a veure el espectacle na Laura Gonzalez Montoya que surt en una foto es la meva cosina.I es rao lo que diu na aRiiaDnA!!!!!Pero ara que he pogut ho deix esta clar.Adeu un peto de lo mes gros que pogui .Adeu =) %)


?¿?¿?¿Sandra Gonzalez Nieto ?¿?¿?¿