dijous, 12 de novembre del 2009

A favor o en contra de l'experimentació en animals?

Aquest és un post, que va dedicat als alumnes de 4rtA de Primària, ja que aquesta setmana ha sorgit amb ells uns debat interessantíssim sobre l'experimentació en animals.
El video que vos deix a continuació és un trailer d'una pel·lícula-documental que es va realitzar en el 2007 per un director francès que es diu Laurent Charbonnier, i que té una banda sonora preciosa composada per Philip Glass, un dels grans músics dels nostres temps.
Veureu unes imatges d'animals en els seus propis entorns, comportant-se naturalment, i enamorant-se, com a tots nosaltres ens passa en algun moment al llarg de la nostra vida.
Què en pensau de tot el que vam parlar? Pensau exactament igual? O ha sorgit algun dubte que abans no hi era?
El debat continua obert...


25 comentaris:

Anònim ha dit...

molt bunic podrias posar mes sobre animals?

Marrameua ha dit...

I tant que sí... qui ets??

Anònim ha dit...

ola m´agradat els animals podries posar mes bideos

Marrameua ha dit...

Hola! Sí, anirem pujant més videos, i tant!

Recorda posar el teu nom i el curs. Gràcies.

Anònim ha dit...

hola soc na loli 6A e anant mirant tot els cicles aquest video m,agrada molt

Marrameua ha dit...

Molt bé Loli! I tu què opines? Què et sembla això de l'experimentació en animals?

Anònim ha dit...

em sembla molt malament soc na loli se 6A

Sandra Gonzalez Nieto ha dit...

Bueno Jero com me has dit ho posare aqui fare un copia y pega.Hola Jero soc na Sandra de quart.Me ha agradat molt el video de el documental y la canço.Yo crec lo mateix de lo del altra dia estic de acord amb la experimentacio en animals.Adeu!Fins dema!

Sandra Gonzalez Nieto ha dit...

Me ovlidat de posar perqueeeee,,,,doncs perque algu tindra que estar a favor de nosaltres les persones.Una pregunta Jero tu que pensas de lo de la experimentacio de animals?y que te resulta el meu comentari.Fins prest

Marrameua ha dit...

El teu comentari em sembla bé, tot i que estar a favor de l'experimentació en animals no vol dir estar a favor de les persones. Sempre hi ha altres recursos, productes naturals... Jo, prefentment, opto pels últims, si no, em fa càrrec de consciència.

Gràcies per participar. :)

Sandra! ha dit...

Gracies per contestar tots els meus comentaris Jero.Una abraçada moolt forta.



Sandra Gonzalez Nieto alumne de
4tA

Sandra Gonzalez Nieto ha dit...

Jero a 2on ciclehas posat moltes poques coses solament lo del debat quan pondrans moltes mes coses com mes debats mes musiquees etc....Bueno ya no pondre mes comentari perque em vaig a dinar ADEU FINS DEMA!

Marrameua ha dit...

Hola Sandra, com vos vaig dir, aquesta setmana ja tendreu més cosetes al vostre cicle.
Bon profit!

Sandra Gonzalez Nieto ha dit...

Hola Jero...... Com estas es que na Aina nos ha dit que estavas malalta esper que estes un poc millor.Una abrazada molt forta.


Sandra Gozalez Nieto 4rt A

Marrameua ha dit...

Vaig millorant, gràcies. :)

Anònim ha dit...

Hola jero soc na marina de 4a he canviat de opinio estic en contre per que me fa pena que experimentin als animals,a per cert m´agradat molt el video dels animals i la musica m´agradat molt

Marrameua ha dit...

Hola Marina!
Benvinguda!
M'agrada molt que argumentis les teves opinions. Així se fa!

Ariadna Flaquer ha dit...

Hola Jero!! :)

Dons es la primera vegada que veig aquest video i m'ha agradat molt.
:)
Yo no estic a fabor amb la experimentacio amb animals, perque ells son essers vius con nossaltres i tenen dret a viure. I tambe podem utilitzar productes naturals.

Bueno me despedesc adeu!! fins un altre

Marrameua ha dit...

Gràcies per continuar i participar en aquest debat!

ariadna flaquer;) ha dit...

Hola jeroo!! Bueno com te vaig dir me va agradar una burrada i m'agradaria que passasis mes si pot ser bueno parlam mes esdevan adeuu

Marrameua ha dit...

Sí, com he dit, de mica en mica, anirem pujant més cosetes.

Anònim ha dit...

hola jero.Soc na Laura Torres 4ºA. el video de la experimentacio en animals m'agradat molt perque he apres com actuen en la seva vida.

Marrameua ha dit...

Hola Laura!
És molt maco això que dius. Perfecte!

Anònim ha dit...

hola jero soc na tamara i jo pens que la experimentació en animals perjudica a la seva salud y ala seva vida .


tamara 4 a

Marrameua ha dit...

Hola Tamara!
Quant de temps sense veure't per aquí! Com estàs? Animada per les vacances? :)

És molt coherent això que dius sobre l'experimentació en animals.
Estic totalment d'acord amb tu.

Gràcies per les teves aportacions.
Fins prest!