divendres, 20 de novembre del 2009

Joy to the World

Aquesta setmana hem començat a treballar amb els 4rts la nadala Joy to the World. La lletra d'aquesta nadala va ser escrita per Issac Watts i la música és de Händel.
Estam amb sa nadala a tot gas!. Gràcies Mª Ángeles per aportar tant!.
Practicau molt!.

Joy to the world!
The Lord is come;
Let Earth receive her King.
Let every heart
prepare him room,
and heaven and nature sing,
and heaven and nature sing,
and heaven, and heaven and nature sing.

Joy to the wolrd!
The Savior reigns;
Let men their songs employ,
while fields and floods rocks,
hills and plains;
Repeat the sounding joy,
Repeat the sounding joy,
Repeat, Repeat the sounding joy.



I aquest és un videoclip de Mariah Carey a Disney World interpretant una versió d'aquesta nadala.
Els que han viatjat alguna vegada a Disney, ens podrien contar una miqueta de la seva experiència!. :)


Que passeu un bon cap de setmana!. :)

17 comentaris:

Anònim ha dit...

jero aquesta canço me ncanta ademes la dona te una veo impresionant me encanta jero perque no pòsses fotos noltres son n'ha Sonia de 5b

Marrameua ha dit...

Hola Sonia.
Me n'alegro de què t'agradi. :)
I tant... anirem pujant una miqueta de tot.

aRiiaDnaa!! ;) ha dit...

Hol Jeroo!! Som n'Ariadna de 4ºA!! ;)Yo estic d'acort amb na Sonia perque la veu de la dona es impresionant ( a jo m'encantaria cantar con ella ;) ) Bueno m'envaig ha deixar mes comentarias DeUu!!;)

Anònim ha dit...

!!!!!!hola jero son na ayelen de 4to a mi me ha agradat molt
el video de a quella dona ma agradat molt tambe els del animalsbo llo me tinc que anar Bie
ayelen

Anònim ha dit...

hola Jero soc Pilar de 4ºA i yo crec que a aquesta dona té una veu molt sexi o aixo es lo que crec jo adeeeeu!

Ariadna Flaquer ;) ha dit...

Hola Jero som n'Ariadna de 4t!! :)
A jo m'agrada el video perque la dona te una veu molt guapa, perque els peluches som molt chulos i per... res mes Bueno ya parlaren mes tard. Adeuuuuu!!!

Anònim ha dit...

hola jero som en jose de 4rta per que aquesta sonyora te una bou mes guapa i els pelutxes bueno nos veim dema adeuuuu!!!

Marrameua ha dit...

Hola Jose! Benvingut al bloc!
Tu que has estat a Disney... ens podries contar una mica de la teva experiència!. :)

Benvinguda Ayelen i Pilar! :)
Pilar... és una observació interessant.

Ja sabeu on teniu la base instrumental per practicar. :)

Sandra Gonzalez Nieto ha dit...

Que be canta la dona!ho e probat la musica amb la canço y no me va molt be me va millor sense bueno ADEU!!!

Marrameua ha dit...

Hola Sandra! A veure si dilluns puc dur la base instrumental perquè ho proveu a classe i així ho pogueu fer des de casa.

Fins prest.

Anònim ha dit...

Hola Jero soc na marta de 5ºA aquesta dona des video de disney canta benisim una super cantant.

Ariadna Flaquer ha dit...

Hola Jero!! Ya se que fa molt de temps que no venc per aquest video pero te promet que cada dia vindre per aqui bueno m'en vaig!!

SANDRA GONZALEZ NIETO. ha dit...

Hola,,,Jero !! Me agrada molt aquest video perque la dona canta no be si no reeeequeteve!!Doncs es molt guapa tambe y els personatges esta clar.aDEUuU =)

%).

Anònim ha dit...

Hola Jero, som el Mark de cinque A, he vist el joc dels cavalls , m´agradat molt, tambè he vist el video dels infants i me he enrecordat de quant jo tambe era petit. Me a encantat, adeu

Marrameua ha dit...

Hola Mark! Ho has aconseguit! :)
Enhorabona, benvingut al bloc.
Me n'alegro de què t'agradi... aquí estarà d'ara endavant... a la vostra disposició.

Fins prest!

lluis de 4 art A ha dit...

Hola Jero som en lluis de 4 art A.AQUEST VIDEO m'arrecordad el dia
del concert de sant josep obrer.Adeu Jero!

Marrameua ha dit...

Hola Lluís! Va ser una experiència total!. Ara que començam a tenir nou repertori, a veure si en podem preparar un altre. :)

Fins prest!