dilluns, 30 de novembre del 2009

Assajant...

...I continuam assajant el concert de Nadal que tanta il·lusió ens fa.
Aquest és un enregistrament dels nins i nines de 4rtA interpretant la cançó "L'Arbre Encantat", que és un tema del capítol de "Les tres bessones i el lladre de Bagdad".
Enhorabona a tots i totes... feis una feina excel·lent. :)



Un arbre us diu si fa vent o no,
si la terra és seca o humida.
Les fulles us diuen si vé la tardor,
un arbre mai no diu mentides.

Un arbre us diu quin és el seu nom,
i el tronc us dirà la seva edat.
Us diu "Bon profit" si ensenya els seus fruits,
un arbre diu sempre la veritat.

Jo som un arbre encantat,
encantat de la vida.
I és per aquesta raó
que em sento incapaç de dir-vos
cap mentida.

26 comentaris:

Anònim ha dit...

ola jero aquesta canço me a encantat auras de fe aixo amb 6eA soc ivan de 6eA

Marrameua ha dit...

Gràcies Ivan!
Ja mirarem què podem fer... ens queden dos trimestres amb molt bones perspectives. :)

Anònim ha dit...

Hola Jero !!!


som na Nuria de 5b y na Sandra de
4trA hem vist el video de nosaltres 4tra y es mooolt xulo y de veritat que cantam be si que em millorat!!ara som na Nuria cantan tots de aixo mes be que nosaltres jaja!!!!Adeu nos anamm a posar mes comentaris!!!!

lluis ha dit...

hola Jero.Som en Lluis de 4ºart A.sa meva mare i jo em vist el video i sa meva mare sa possat molt contenta.I a jo m'agradad molt. adeu Jero i esper que possis mes videos.

Marrameua ha dit...

Hola! Sandra, Nuria i Lluís!
I tant que anirem posant més videos. :)
Me n'alegro de què us agradi.

Fins prest.

Anònim ha dit...

Hola som na Patricia la mestra d'audició i llenguatge del CP Miquel Porcel.

Ho estau fent molt bé, continuau així...ànim i endavant!

Marrameua ha dit...

Gràcies pels ànims! Sempre són ben rebuts. :)

Una abraçada.

Ariadna Flaquer ha dit...

Hola Jero! es molt chula aquesta pagina. Sent molt no aver pogut entrar aquests dies perque esque he estat molt ocupada pero bueno tot se perdona ¿val? bueno adeuu find demá!!

Laura Torres. ha dit...

Hola Jero. Soc na Laura 4ºA.
M'agrada molt el video de la musica,lo que pasa es que no ho puc escoltar perque estic a la biblioteca.Aquesta canço es molt xula!Bueno me en vaig Jero adeu!

Marrameua ha dit...

Hola Laura! Aix... a veure si podem trobar cura al teu mal!.

Gràcies per les aportacions.
Fins prest! :)

Anònim ha dit...

hola jero som en jose aquest video m agradad molt perque me fa molta gracia.Tambe se escolta tu beu molt fluiça.Adeu

Ariadna i Ainhoa ha dit...

Hola Jero!! A nosaltres mos encanta el video i creim que cantam molt be bueno adeuu!!

Anònim ha dit...

hola jero som na tamara yo crec que cantam tots molt be ¿ i tu qu creus ? jajajajja

adeu
tamara

Ariadna Flaquer ha dit...

Hola Jero!! Dons yo tambe crec que cantam d'allo mes be i em millorat moltissim jo crec que en el concert
mos aplaudirant tant que arribaran a casa amb mal de mans. Adeu fins dema.

Ariadna Flequer ha dit...

A Jero que se m'ha oblidat dir-te que me contestis per fabor adeu.

Marrameua ha dit...

Hola a tots i totes!
Sí Jose... també se m'escolta a mí! Quina gràcia... sembla que ets l'únic que ho ha notat! :)

Tamara, Ariadna i Ainhoa... és clar que cantau molt bé! Però pensau que sempre es pot millorar... ;)

Ariadna... no donis mai res per suposat a un concert... hi ha mil i un imprevistos sempre del directe!! Això és el que ho fa tan emocionant... ;) I... no hem de deixar mai d'esforçar-mos!

No pateixis... ja saps que sempre contest.

Fins prest.

Loli Alonso ha dit...

Hola Jero:

Soy la mamá de Ariadna. Me ha encantado la canción y creo que sois los mejores...

Muchas gracias por abrir esta ventanita para que los papás podamos deleitarnos con estos buenos momentos.

Un besito....

Loli.

Marrameua ha dit...

Hola Loli, moltes gràcies!
Esperam poder compartir molts més moments com aquest.

Gràcies per l'aportació.
Fins prest!

Ariadna Flaquer ha dit...

Hola Jero!! Bueno com has vist la meva mare t'ha deixat un comentari perque estaba mirant la wep i l'ha resultat interesant i m'ha demanat s'hi t'he podia deixar a tu un comentari, donc me parixia be que t'he deixara un comentari ¿ te pareix be ? adeu. ;)

Marrameua ha dit...

Totes les aportacions són benvingudes Ariadna. :)
Em sembla fantàstic que pogueu compartir tot això amb les vostres famílies.

Fins prest.

Ariadna Flaquer ha dit...

Hola Jero! m'alegro molt de que els
pares puguin disfrutar de la pagina
i per cert que la meva mare me va dir que te digues que te va escriure en comentari en castella
perque no sabia escriure en catala
bueno m'he vaig adeu!! ;) fins prest :)

Anònim ha dit...

Hola jero ssom na sandra de 4rtA!
me encanta com cantan y estic desejant que sigui el concert de la nadala segu que tots y totes del miquel porcel ho faremm beniisimim.Per cert te escirt fa teemps un comentari de primer ESPER QUE HO HAGIS VIST!!BUENO ADEU ME EN VAIG SANDRA.

Marrameua ha dit...

Hola Ariadna! No problem, català o castellà, en aquest cas el que importa és entendre's.

Hola Sandra! No sé a quin comentari et refereixes... podries ser una mica més precisa?

Gràcies.
Fins prest.

LLUIS ha dit...

Hola Jero som en Lluis de 4art A.Avui sa meva mare perfi ha pogut escoltar la canço i sa possat molt orgullosa.Adeu JERO!!!!!!!!!!!!!!!!

Marrameua ha dit...

Hola Lluís!
Me n'alegro moltíssim!! :)
No és per menys...

Fins prest.

Anònim ha dit...

Hola, m'agradaria saber on puc trobar-ne la partitura, és una cançó molt maca.

Merci.